Selasa, 10 Januari 2012

Rahsia Sihat Dengan Monavie



RAHSIA GABUNGAN KHASIAT 19 JENIS BUAH-BUAHAN UNTUK KESIHATAN..

Disebabkan gaya hidup sekarang ini yang cukup stress dan tidak mempunyai masa pulak tu diadungkan lagi dengan pencemaran alam sekitar yang tidak dikawal sukar untuk kita mengawal atur gaya pemakanan yang seimbang. betul tak?

Cuba anda lihat di sekeliling anda boleh dikatakan setiap orang wajib memiliki penyakit yang berisiko tinggi seperti kanser, sakit jantung, darah tinggi, kencing manis. Kenapa ini terjadi Tuan2?

Tentu anda tertanya-tanya ada cara untuk mengelakkan daripada penyakit atau makanan tambahan? Ada tuan-tuan saya ingin memperkenalkan kepada tuan-tuan jus MonaVie....

KENAPA JUS MONAVIE TUAN2?
Jus MonaVie adalah makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dari dalam badan kita.

Di samping itu, ia juga membekalkan nutrien-nutrien yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimum untuk badan kita.

Kajian menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus Monavie setelah mula meminumnya.

MENCEGAH DAN MENGATASI MASALAH BERIKUT:
KENCING MANIS / DARAH TINGGI / KOLESTROL TINGGI / GOUT / SAKIT JANTUNG / KANSER / GASTRIK / SAKIT BELAKANG / MASALAH URAT SARAF / SAKIT SENDI / PENYAKIT KULIT / LETIH @ LESU / STROK / LUMPUH / RESDUNG / ASTHMA / BUASIR / BUAH PINGGANG /
JANGKITAN FARAJ / KEPUTIHAN / SEMBELIT /  OTOT KEJANG / AWET MUDA DAN BANYAK LAGI!!!



 MonaVie ditanggung halal tuan2.....

                    

Untuk Maklumat Lanjut Produk :

Mohd Firdaus
013-944 6866

Shekh Mohd Haqimie
019-953 1866

Hafiz Wasa
017-972 8099


Anda berminat nak jadi pengedar hubungi kami sekarang...


Tiada ulasan: