Isnin, 2 Januari 2012

Kelebihan Pad Herba

Avail Beauty Sdn. Bhd. Malaysia memperkenalkan anda satu konsep yang terbaru, iaitu FC Bio Sanitary Pad yang diperbuat daripada ramuan herba semulajadi. Kualiti FC Bio Sanitary Pad memang terjamin! Ia diperbuat daripada bahan mentah yang berkualiti dan selamat, tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin atau bahan-bahan lain yang merbahaya. Ia adalah rakan sebaya para wanita yang meneman anda melalui sepanjang masa keemasan anda. FC Bio Sanitary Pad pastinya pilihan utama para wanita yang mengejar kesihatan dan kesejahteraan!
 
Fungsi dan Kelebihannya
  • Mencegah senggugut
  • Mencegah buasir
  • Menghilangkan bau
  • Mencegah keradangan dan membasmi kuman
  • Menghilangkan kepanasan dan menguatkan rahim
  • Mengawalatur kitaran haid
  • Membuangkan angin perut
  • Membuang darah beku di rahim
  • Mencegah keradangan dan membasmi kuman

Menurut soal-selidik yang dijalankan, 73% wanita mengalami masalah kegatalan, kepanasan dan kesakitan ketika haid. Akan tetapi ramai wanita yang tidak mengambil berat tentang penyakit ini. Ianya disebabkan pemakaian tuala wanita yang tidak telus udara. Maka, memilih tuala wanita yang sesuai adalah amat penting bagi mengelakkan masalah-masalah tersebut. Tahukah anda? FC Bio Sanitary Pad terbentuk daripada 3 lapisan. Lapisan permukaan diperbuat daripada 100% kapas, lapisan tengah mengandungi S.A.P. yang memberi kuasa serapan tinggi dan lapisan bawah yang telus udara.

FC Bio Sanitary merupakan produk dipaten yang unik. Ia mengandungi ramuan herba asli yang istimewa, membantu para wanita bebas daripada masalah-masalah sakit puan yang merunsingkan. FC Bio Sanitary Pad berkesan dalam membantu menghilangkan senggugut, menyelesaikan masalah kitaran haid tidak teratur, menghilangkan masalah berbau, membasmi kuman, mencegah jangkitan, menghilangkan kepanasan, mengecutkan rahim dan juga meningkatkan sistem pertahanan badan. Segala bahan mentah, proses dan produk dijamin mencapai tahap piawai kebersihan dan sentiasa dipantau oleh Kementerian Kesihatan.

Masih Ragu-ragu tentang keistimewaan pad herba ini? mari kita lihat testimoni di bawah...


Fang Set Fang, 50 tahun, Sarawak ( Jangkitan Kuman )
Saya mempunyai sist (cyst) di bahagian rahim. Selepas mengambil ubat doktor, sist tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah serta cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pun disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.

Selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah tersebut telah diselesaikan, rahim sudah bebas daripada jangkitan kuman dan saya tidak perlu memakan ubat antibiotik lagi! 
 
 
Aminah Shariff , 49 Tahun, Selangor ( Masalah Senggugut )
Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah senggugut saya telah semakin menghilang dan tidak berasa sakit lagi ketika haid. Kini, saya berasa sungguh berkeyakinan. 
 
 
 Hjh. Subardini Bt. Hj. Nawawi, 49 Tahun, Sarawak ( Haid Tidak Menentu)
 
Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar.

Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, haid pada hari pertama dan kedua mengalir dengan lancar. Saya memakai FC pantiliner bermula pada hari ketiga haid sehingga hari kelima haid berhenti. Kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya sangat berpuas hati, terima kasih Avail!
 
Untuk Keterangan lanjut sila hubungi:
Tuan Aslah Tuan Mansor
013-968 0076
p.s: Pengedar diperlukan part time @ full time

Tiada ulasan: